I’m back

Witam kochani :)

Oficjalnie ogłaszam, że do was wracam. Stwierdziłam ze nie wytrzymam dłużej bez pisania, chociaż przez pewien czas nie wiedziałam czy w ogóle wrócę.

Większość z was pewnie nie wie, że nie tak dawno (a dokładnie 5 września) minął rok odkąd założyłam bloga i zaczęłam pisać opowiadania. Z tej okazji chciałam podziękować wszystkim, którzy przez ten czas czytali i nadal czytają moje opowiadania, tym, których poznałam dzięki waszym komentarzom i tym, którzy pozostali w ukryciu. To cudowne uczucie wiedzieć, że ma się takich wspaniałych i wiernych czytelników. W szczególności zaś chce podziękować fance, która była moją pierwszą czytelniczką i jest nią przez cały ten czas :)

Dobra a teraz kilka spraw organizacyjnych. Jeszcze w tym tygodniu (prawdopodobnie już jutro) pojawi się prolog nowego opowiadania, które w moim zamierzeniu będzie różnić się znacznie od tych które dotychczas pisałam, z resztą przekonacie się o tym same ;) Rozdziały na początku nie będą pojawiać się regularnie, ale postaram się nie robić bardzo długich przerw.  Kiedy sytuacja u mnie trochę bardziej się unormuje postaram się żeby to był przynajmniej rozdział tygodniowo. Opowiadanie będzie tym razem długie (jak na mnie) bo w planie mam około czterdziestu rozdziałów, a kto wie może będzie i więcej. W tej chwili to tyle.

Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie :*

8 thoughts on “I’m back

  1. Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupi :-) Jak ja się cieszę, że do nas wróciłaś.Można powiedzieć, że siedzę jak na szpilkach czekając na nowy rozdział.

  2. dzięki za podziękowania i już się baaaaaaaaaaaaaaaardzo cieszę że wróciłaś do nas i to z nowym a na dodatek dłuuuuuuuuuuuuuuuugim opowiadaniem :)))))))))))))))))))))))

Wyraź opinię

