Witajcie…

… i przepraszam, za tę najdłuższą chyba u mnie przerwę.

Wiem, że czekacie na nowe opowiadanie.
Niestety jeszcze przez jakiś czas nie zacznę publikować niczego nowego.  Mam w pełni zaplanowane opowiadanie(chyba po raz pierwszy) i napisany prolog, ale na  razie nie będę go wstawiać. Obecnie  nie mam zbyt wiele czasu na pisanie, a i z weną u mnie słabo : ( Jest też kilka spraw, którymi muszę zająć się w pierwszej kolejności, dopiero, kiedy je zakończę będę mogła wrócić do pisania.
Mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze trochę…
Pozdrawiam was bardzo serdecznie :*

11 thoughts on “Witajcie…

  1. To oczywiste że zaczekamy ;) Zajmij się tam spokojnie swoimi sprawami i wróć do nas, jak już wszystko potoczy się po Twojej myśli ;)

  2. A cóż innego nam zostało, niż czekać z coraz większą niecierpliwością na dalsze wyniki twojej twórczości. Życzę duuuuuuuuuuuuuuuużej ilości weny twórczej i pozdrawiam Księżycowo

  3. Prawdę powiedziawszy zaczynam się zastanawiać czy w ogóle wrócę, na razie nie chcę o tym przesądzać. Jeżeli już, to tak jak napisała moon, nie wcześniej niż po obronie, czyli koło października

Wyraź opinię

